Go to page 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 7
  Forum » Retos » Liga Privada Galega Date
78 msgs.
Rookie
De acuerdo en que todos partamos en 3ª.
Precio Inscripción, igual en todas las divisiones.
Premios, a los 4 primeros.

Gudelj dijo:
A min tamen me gusta a idea de partir todos de tercera. Apoio esta idea

24/02/2020 19:05
  - Div/Gr
Username
138 msgs.
Substitute
Vale, pois imos topando consenso en que partimos todos de 3ª. Farei sorteo puro e listo.

E premios, eu pensara até para os 5 primeiros. Pero igual tedes razón en que quedan en nada e mellor deixalo para os 3-4 primeiros.

Comezamos con 4 de inscripción? Que vos parece?
24/02/2020 19:38
  Equipo de fútbol - Div3/Gr13
Username
1034 msgs.
International
Otra cosa. Hay ligas que se han creado grupos de whatsapp. No seria tampoco mala idea. Aunque soy consciente de que ya tenemos muchos grupos jaja pero bueno aqui estaria bien para cualquier consulta o contacto por si no puedes meterte mucho en el juego (como es mi caso). Incluso para cedernos jugadores. Ya aprovecho ahora que si quereis , podria cederos un ei de 80 a 4 o 5, no me importa que entrene mucho si os ayuda en la lucha por subir a 4 . Lo pongo a vuestra disposicion 24/02/2020 20:15
  🦀C.X Sanxenxo - Div3/Gr16
Username
19 msgs.
Cadet
Boas
Paréceme ben todo o que propós.
O da Copa hai que coidalo ben, que o digo por min mesmo ás veces é doado trabucarse pero creo que pode estar ben e é unha idea.
Imos falando
Apertas
Héctor
24/02/2020 20:39
  - Div/Gr
Username
1034 msgs.
International
lugo2000 dijo:
Boas
Paréceme ben todo o que propós.
O da Copa hai que coidalo ben, que o digo por min mesmo ás veces é doado trabucarse pero creo que pode estar ben e é unha idea.
Imos falando
Apertas
Héctor


Por esas cousas decia o do grupo de whatsaap
24/02/2020 20:52
  🦀C.X Sanxenxo - Div3/Gr16
Username
19 msgs.
Cadet
Ok, pido desculpas, non lin tódalas mensaxes. 24/02/2020 21:33
  - Div/Gr
Username
274 msgs.
First-team player
Por min todo perfecto 25/02/2020 00:26
  - Div/Gr
Username
37 msgs.
Child's coach
hola Manu, non me parece mala decision de clasificar por antigüedad dos managers. Descenden 2 e ascenden 2 en todalas categorías, (É A MIÑA OPINION) e non habería lugar a promoción de ascenso/descenso por falta de fechas, pero vexoo bastante xusto. O dos premios, eu personalmente son partidario para incentivar á xente con premios para que participe, o que non me gustaría é subir os costes de rexistro cada ano porque para os equipos mais humildes, ou sin animo de triunfar na liga galega, seria un lastre, xa que moitos buscan aquí nas privadas taquilla para sair a flote na liga normal e rodar ós suplentes, creo que para esta xente sería un problema si o prezo de rexistro é variable cada ano.
Personalmente sería máis partdidario de fixar uns prezos un pouco máis altos por categoría xa na primeira tempada pero para sempre e incluso premiar hasta o 5º ou 6º clasificado con máis pasta. saludos
25/02/2020 01:12
  Pontevedra CF - Div4/Gr29
Username
37 msgs.
Child's coach
por min tamen vale, todos en 3ª. mismo costo de rexistro e os que suban a 2ª o rexistro para o seguinte ano seria superior
25/02/2020 01:14
  Pontevedra CF - Div4/Gr29
Username
138 msgs.
Substitute
Si, a miña idea é que se vaian subindo pouco a pouco a inscripción, pero sempre más nas categorías superiores. De maneira que os máis humildes, que seguramente estarán (estaremos hehe) en 3ª pois non gastemos tanto. 25/02/2020 11:31
  Equipo de fútbol - Div3/Gr13
     
Go to page 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 7
3