Go to page 1, 2, 3, 4 ... 7
  Forum » Retos » Liga Privada Galega Date
Username
138 msgs.
Substitute
Boas a todos e benvidos!

Despois do que fomos debatendo neste fío, finalmente así queda o formato do que será a 1ª edición da Liga Privada Galega:

- Comezamos todos 3ª división (3 grupos).
- A inscripción para este 1º ano será de 3 millóns (penso que asumible para todos) e haberá premio para os 4 primeiros. Estes premios irán subindo en vindeiros anos, sobre todo en 2ª e, principalmente, 1ª.
- O primeiro ano ascenderán 28 equipos (os 9 mellores de cada división máis o mellor 10º dos 3 grupos).
- O segundo ano quedará xa só 1 grupo de 3ª e haberá 2 de 2ª.
- Deses 2 grupos de 2ª, ascenderán 7 de cada para crear a 1ª división.
- De 3ª ascenderán 4, así que de cada grupo de 2ª baixarán 2.
- O 3º ano xa teremos as 3 divisións, de 14 equipos, con 4 ascensos e 4 descensos cada ano.

Xa fixen o sorteo e quedan configurados así:

Grupo 1:
Santuco05
Ludrio
Javi_Patako
manu_SB
Wedda
lugo2000
Xarrete
rc_novo
AAF
JOMAGA
Gudelj
osky)
oskkarir
Jaavichu


Grupo 2:
deportivista
Jesús s
Oscarvince
LuisViloria
lestat702
Josecea
javvier
CELANOVA2007
EL BOXER
juanmjusto
Djuckic
juanxuvenilteis
luchirt
Davelo


Grupo 3:
cucho
serinerte
C.F Frieira
buxo
bellsystem
alexrama2
JRobles
vicmaroal
Hbr1986
scorpio21
Dander
Gorguito
dav34
tonino1177

Editado por manu_SB 13-04-2020 18:11
24/02/2020 11:34
  Equipo de fútbol - Div3/Gr13
Username
1034 msgs.
International
manu_SB dijo:
Boas a todos e benvidos!

De cara a organizar a 1ª edición da Liga Privada Galega, pareceume ben crear este fío para debater algunhas cousas sobre o formato e para que nos vaiamos coñecendo.

Xa teño os 42 mánagers, así que comezamos directamente con 3 divisións. A primeira cousa que vos quero preguntar é cal pensades que é a mellor maneira de dividir os equipos en divisións. A maioría son de 4ª e 5ª, así que por aí é compricado. Eu, para a primeira edición, ocorréseme facelo directamente por dato de rexistro. Así, os mánager con máis tempo no xogo comezarían en 1ª e os que temos menos experiencia iríamos para 3ª.

Por outro lado, tema premios. A non ser que unha clara maioría non os queira, eu creo que son un excelente maneira de darlle máis valor á liga e que haxa un pouco máis de competitividade. Eu de entrada poría 5 millóns de rexistro para os de 1ª, 2.5 millóns para os de 2ª e 1 millón para os de 3ª. E despois gustaríame ilos subindo ano a ano. Como o vedes?

Ah, e por favor, subscribídevos a este fío! Así imos creando comunidade

De novo, benvidos a todos!


Pareceme moi ben. Ademais se queredes poderiamos facer unha copa para xogar en amistosos. Eses partidos poderiamos xogalos na casa dos de division superior para gañar mais
24/02/2020 12:19
  🦀C.X Sanxenxo - Div3/Gr16
Username
134 msgs.
Substitute
A min paréceme ben. Vai ser difícil chegar a algunha opción que sexa moito máis válida para determinar as divisións pero está claro que en dúas ou tres temporadas xa se vai ir axustando a cousa.

Unha dúbida, en canto aos ascensos e descensos? Cantos serían? Dous ou tres?

Polos premios, paréceme ben e incluso se queredes algún millón máis non hai problema.
24/02/2020 12:25
  🦀 S.D. Grixoa - Div4/Gr19
Username
138 msgs.
Substitute
Penso que o da Copa tamén é unha ideaza. Así que haberá que tela en conta. Non sei como podería encadrarse unha con 42 equipos, pero con menos seguro que si...

En canto ós decensos, pensara en 4, para que haxa más movemento e cousas polas que loitar. Por exemplo, en 2ª así só repetirían 6 equipos dun ano para outro e tamén hai máis opcións de que todos poidamos aspirar a chegar a 1ª.
24/02/2020 12:41
  Equipo de fútbol - Div3/Gr13
Username
1034 msgs.
International
manu_SB dijo:
Penso que o da Copa tamén é unha ideaza. Así que haberá que tela en conta. Non sei como podería encadrarse unha con 42 equipos, pero con menos seguro que si...

En canto ós decensos, pensara en 4, para que haxa más movemento e cousas polas que loitar. Por exemplo, en 2ª así só repetirían 6 equipos dun ano para outro e tamén hai máis opcións de que todos poidamos aspirar a chegar a 1ª.


Se non se pode , pos poderiamos facer dous torneos ...digamos duas copas... e o final enfrentarianse os dous campions en un amistoso

24/02/2020 13:00
  🦀C.X Sanxenxo - Div3/Gr16
Username
35 msgs.
Child's coach
Ola!! Ante todo a idea é boísima. Unha copa molaría moito. Igual para o reparto en divisións poderíamos para a primeira división usar a media do equipo ou o ranking do mánager. Pero é so unha idea.

Saúdos




serinerte dijo:
manu_SB dijo:
Boas a todos e benvidos!

De cara a organizar a 1ª edición da Liga Privada Galega, pareceume ben crear este fío para debater algunhas cousas sobre o formato e para que nos vaiamos coñecendo.

Xa teño os 42 mánagers, así que comezamos directamente con 3 divisións. A primeira cousa que vos quero preguntar é cal pensades que é a mellor maneira de dividir os equipos en divisións. A maioría son de 4ª e 5ª, así que por aí é compricado. Eu, para a primeira edición, ocorréseme facelo directamente por dato de rexistro. Así, os mánager con máis tempo no xogo comezarían en 1ª e os que temos menos experiencia iríamos para 3ª.

Por outro lado, tema premios. A non ser que unha clara maioría non os queira, eu creo que son un excelente maneira de darlle máis valor á liga e que haxa un pouco máis de competitividade. Eu de entrada poría 5 millóns de rexistro para os de 1ª, 2.5 millóns para os de 2ª e 1 millón para os de 3ª. E despois gustaríame ilos subindo ano a ano. Como o vedes?

Ah, e por favor, subscribídevos a este fío! Así imos creando comunidade

De novo, benvidos a todos!


Pareceme moi ben. Ademais se queredes poderiamos facer unha copa para xogar en amistosos. Eses partidos poderiamos xogalos na casa dos de division superior para gañar mais

24/02/2020 13:10
  - Div/Gr
Username
14 msgs.
Cadet
Todo pefecto, nada que objetar, está claro que las primeras temporadas son digamos de prueba y para pulir detalles que irán surgiendo sobre la marcha, excelente iniciativa.

Un saludo a todos
24/02/2020 13:10
  🦀 C.D. Lugo 🦀 - Div5/Gr256
Username
19 msgs.
Cadet
Todo de pm... tiene buena pinta! Saludos a todos 24/02/2020 13:12
  Liceo - Div4/Gr22
Username
1034 msgs.
International
lestat702 dijo:
Ola!! Ante todo a idea é boísima. Unha copa molaría moito. Igual para o reparto en divisións poderíamos para a primeira división usar a media do equipo ou o ranking do mánager. Pero é so unha idea.

Saúdos




serinerte dijo:
manu_SB dijo:
Boas a todos e benvidos!

De cara a organizar a 1ª edición da Liga Privada Galega, pareceume ben crear este fío para debater algunhas cousas sobre o formato e para que nos vaiamos coñecendo.

Xa teño os 42 mánagers, así que comezamos directamente con 3 divisións. A primeira cousa que vos quero preguntar é cal pensades que é a mellor maneira de dividir os equipos en divisións. A maioría son de 4ª e 5ª, así que por aí é compricado. Eu, para a primeira edición, ocorréseme facelo directamente por dato de rexistro. Así, os mánager con máis tempo no xogo comezarían en 1ª e os que temos menos experiencia iríamos para 3ª.

Por outro lado, tema premios. A non ser que unha clara maioría non os queira, eu creo que son un excelente maneira de darlle máis valor á liga e que haxa un pouco máis de competitividade. Eu de entrada poría 5 millóns de rexistro para os de 1ª, 2.5 millóns para os de 2ª e 1 millón para os de 3ª. E despois gustaríame ilos subindo ano a ano. Como o vedes?

Ah, e por favor, subscribídevos a este fío! Así imos creando comunidade

De novo, benvidos a todos!


Pareceme moi ben. Ademais se queredes poderiamos facer unha copa para xogar en amistosos. Eses partidos poderiamos xogalos na casa dos de division superior para gañar mais



En canto o reparto das categorias...poderiamos empezar todos en 3 division. · grupo norte, grupo sur...e o acabar ascender pois diganmos os 10 primeiros de cada grupo e o ano que ven empeazr o reparto. Claro que teriamos que ver cantos imos a ser e de cantos usuarios estaria composto cada division..facer divisions de 12 equipos por exemplo
24/02/2020 13:51
  🦀C.X Sanxenxo - Div3/Gr16
Username
1034 msgs.
International
Si somos 42 a mi me sale la division a 3 divisiones con 14 equipos....
Podriamos empezar 3 grupos de 3 division esta temporada y ascender los 4 primeros para la siguiente hacer una 2 division de 14 y dos 3 div de 14...El caso es que si subimos los 4 de cada 3 solo ascenderiamos 12 a una 2....con lo cual habria que encontrar los otros dos...que podria ser una especie de triangular entre los mejores 5 o algo similar...o simplemente subir los 4 primeros de cada division y los 2 mejores 5...
El probnlema ya vendria para pasar de 2 a 1 ajja ...tb se podrian hacer mas pequeños los grupos ...pero bueno no se igual es mucho jaleo xp

Editado por serinerte 24-02-2020 14:00
24/02/2020 13:58
  🦀C.X Sanxenxo - Div3/Gr16
     
Go to page 1, 2, 3, 4 ... 7
1